fredagen 26 december

Då var det redan annandag jul :) julen har varit helt underbar och mysig trots att ingen snö är inom räckhåll. I julklapp fick jag massa kul. Pengar (behövligt till en student), morgonrock, vit stickad klänning av Simon, vinterjacka som jag fick tidigare, rakset, bodyscrub, ansiktsmask och lipglos + en nagelfil av syrrran och massa handdukar. Behövliga och fina julklappar, tack för dem! :) hihi.

Idag har det varit en lugn dag med familjen, skönt :) Härligt att vara hemma och hälsa på!
Småtittat på körslaget ikväll, och är lite småtrött nu såhär på kvällskvisten. Kanske skall lägga mig snart. Låter skönt! Sängen ser alltid inbjudande ut. Skall surfa lite och umgås med familjen sedan blir det sängen.

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan. Jo då de är bättre nu, när jag äter medecinen jag fick på akuten, ska till apoteket imorgon och hämta ut mer. Min hjärtläkare hörde inte av sig något, så jag får ringa till mitthjärta imorgon. Vill ju veta vad han säger, vad som kommer hända och hur man ska göra. Hur e allt med er då? Går det bra med Ebba? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback