Hemfärd till Dalsland

Igår var jag till ikea med Maria och det var jättetrevligt! Även jättenöjd med mina köp bl.a en fin köksduk som ligger jättebra där nu under fruktskålen :) Det får vi göra om Maria! Stackarn blev sjuk igår och jag vill önska dig en helg med tillfriskning! stackare.

Idag har det bara varit tid för att packa. Jag och Simon skall hem till Dalsland till min familj idag. Vi åker efter att Simon har slutat (14.00) och har då 55 mil framför oss.  Ska bli en kul färd :) Tycker om att köra!
Nu har jag packat iordning alla grejer, packat in sommardäcken i bilen och nu är det damsugning, sopor som skall slängas och lite ärenden på byn kvar (tanka, hämta ut pengar, lämna tillbaka en bok jag lånat, och fixa arbetsgivarintyg).
När jag tittar ut genom fönstret så ser jag snöflingor men det är så lite som tur är så vägarna skall nog vara fina och rena :)
Jag börjar bli lite nervös inför bilfärden, men så nojig är jag alltid innan jag skall någonstans! haha.
Nu kom posten, skall se om det finns nå intressant. ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan, ja vi får verkligen göra om en tripp till ikea :-) det var jättekul förutom att jag vart sjuk, inte undra på att jag var alldeles slut då man hade nästan 39 graders feber. Vilade hela kvällen igår, har även vilat hela dagen idag, men nu orkar jag vara uppe, snorig, ont i halsen och huvudet men feberfri. Freja kom hem vid 17:30 tiden nu ligger hon under soffbordet och tuggar på sitt tuggben. Ha de så trevligt i dalsland. Kram.

Postat av: Mia

HEJA BYN! SÅ BRA ATT DOM VANN!! SÅ GLAD :-)

2008-03-15 @ 19:38:08
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback