Onsdag morgon

Efter en morgondusch var jag så hungrig att jag nästan kuta ut i köket haha! Nu sitter jag här med två skinksmörgåsar och ett glas proviva, gott! Magen är nöjd :)

Idag skall jag kvista till
Maria och vid 9 skall vi ut och ta en promenad i vinterlandet :) Sedan blir det bakning och matteräknande!

Snart skall jag också beställa tågbiljetter hem, så snart jag vet hur det blir i skolan. Men det blir nog att jag åker hem 18 dec och stannar till runt trettondagen. Skall bli roligt att komma hem till familjen och hälsa på under juletider och nyår :) Det skall också bli mysigt att åka tåg för sedan jag haft bil har det varit att man tagit den. Man måste ju planera mer om man åker tåg men det är mysigt! sitta och titta ut genom fönstet, lyssna på musik och läsa lite på vägen. Åhhh :) Ja nu längtar jag efter en tågtur som luffar hemåt.

Nu blir det en kopp kaffe framför nyhetsmorgon, sedan föna hår och mental förberedning för att gå ut i kylan och sopa av bilen från snö :P Haha! Inte för att jag har ont av snö men på morgonen när man är lite småtrött är det extra extra kallt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad mysigt att åka tåg, det är mycke mysigare än att åka buss. Hihi vi har oxå ätit frulle framför nyhetsmorgon, gott gott! Vi ses snart, tur att det bara är -0 grader idag.

Postat av: Mia

Hehe så du kom ihåg receptet i huvudet? Det är 175 grader, ca 10-12 min. Supergoda och superenkla :-) Ja de var en riktigt härlig promenad idag. Ses på fredag. Ha en trevlig kväll.

2008-11-26 @ 17:06:18
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback