Viksjöfors tripp :)

Hej!
Inte meningen att brusa upp så tidigare och som tur är släpps min irritation rätt snabbt och rinner av mig och det är ur världen ;) I eftermiddags tog jag en liten biltur till Viksjöfors och hälsade på Maria och hennes hund Freja. Det var jättetrevligt då vi försökte plugga lite matte, men vi fick inse att vi inte lyckades komma någon vart haha så istället fikade vi med äpple/kanel sockerkaka som var hur god som helst och någon typ av kaka med choklad i som Maria hade bakat och såklart en kopp kaffe, mums! Sedan tog vi en promenad med Freja i höstvädret :) Mycket trevlig visit i Viskjöfors må jag säga!

Sedan har jag pratat med min mor i telefon och det är alltid lika roligt hihi!
Klockan 18-20 var det mattelektion (prov imorgon). shohooooo!

Nu blire tillbaka till "vem kan slå Filip och Fredrik" :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det var jättetrevligt att du ville hälsa på. Synd bara att vi körde fast på matten. Ses i eftermiddag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback