Inköpslista/ vill ha lista :)

Det finns som sagt så mycket roligt och inredning är verkligen en grej man brinner för. Vem vill inte ha ett fint hem? Även om jag nu kommer bli student med en begränsad ekonomi skall jag skrapa ihop från semesterlönen och spara och såklart önska sig till julklapp, just heminredningsgrejer. Är som en ett litet barn vad gäller det :)

Här är några av de grejer jag föllit för och som troligtvis om det finns plats kommer att hamna i vår nya lägenhet. Självklart läre jag prata med Simon också först för vi är ju trots allt två som tycker och tänker :) Lite väl olika ibland men också lika om saker och ting hihi.

Åhlens city:
Papperskorg, 79 kr.
Väggtavla, 149 kr.
Tidskriftssamlare, 49 kr.
Rund musmatta ,39 kr.
Pappersförvaring 2pack, 100 kr.
Karamellskål, 89 kr.
Hjärta att dekorera vårat fat med ljus på, 15 kr.
(Tvättkorg 169 kr.)
(Tidningsställ, 350 kr.)
(kaffekopp med fat, 79 kr x 4.)




IKEA:
Skrivbord, 399 kr.
Bordslampa, 349 kr.



Summa: 1268 kr, (2103 kr).

Detta är inget inköp just nu eller inte säkert ett skall men definitivt en Vill ha! lista :-). Men nästan säkert redan är skrivbordet, bordslampan, papperskorgen, väggklockan och en del kontorsgrejer till pluggandet. Gillar att ha ordning och struktur på alla papper i fina dekorativa mappar, tidskriftssamlare och papperssamlare :) Åh vad jag vill börja flytta nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är det kul när man får sitta och planera sitt nya hem!? :)

Det gjorde jag också för ett tag sedan och precis som dig blev den nya staden Trollhättan =)

Har läst din blogg ett tag men inte kommenterat men tänkte att det kunde vara på tiden nu :)

Postat av: Mia

Wow vilka snygga saker :) Kaffekoppen har även jag sneglat på då jag varit på åhlens :) Å karamellskålen var ju hur gullig som helst. Var in på ikeas hemsida igår och kollade in skrivbordet, gu vad snyggt! De måste ni ju bara köpa.



Ha en bra dag. Kram.

2009-08-05 @ 09:34:37
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja hoppas ni får plats med det i eran nya lya :) Ska bli så kul att få komma å hälsa på er i höst.



Idag har jag varit hos pappa, suttit ute och läst och så fotat lite såklart :) Nu ska jag göra mig iordning för att åka och jobba 15:30-21:30 och imorrn jobbar jag 7-15:45, men sen är jag ledig fre-lör-sön ska bli sååå härligt!



Ha en bra dag. Kram.

2009-08-05 @ 14:14:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Kul med listor, älskar listor! Nu har jag lust att gå till stan igen och göra av med lite mer pengar. jag köpte äggkoppar och grytlappar förut- bara för att.

2009-08-05 @ 15:01:51
URL: http://corbata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback