Skolstart.

Nu har jag jobbat klart för veckan. Känns skönt! :) Och imorgon skall vi till skolan. Nervöst men kul! Är precis kommen tillbaka till Trollhättan efter helgen hemma hos mina föräldrar. Eller ja pappa, Jessica och Rickard för mamma, mormor, Eva och Anette är fortfarande i Bulgarien och gottar sig hihi. Jag och Simon tog en sväng ut till coop vid Överby och handlade inför veckan. Ja nu kan man ju säga att iallafall jag börjar bo här. Har inte hunnit spendera många nätter i nya lägenheten ännu men nu när skolan börjar så kan man nästan säga på heltid!

Nu skall vi ta fram gott och se på tv/film. Sedan läggdags. Ja imorgon piper klockan 06 och 09.00 skall vi vara på plats i skolan :) Ser fram emot att börja! spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback