Värt att nämna

Ja måste skriva ett inlägg om blonbella. Hon har skrivit mycket om vikthets det senaste och hur hon är emot det och det är just därför jag vill ta upp henne i mitt blogginlägg. Vill klappa händerna för henne. Det är verkligen bra att hon tar upp detta då hon är en av de bloggar som måååånga läser och även en förebild till många. Att hon spämplade till Carolina Gynning och Katrin Zytomierska om deras tillställning till mat tyckte jag var jättebra! Heja Isabella Löwengrip på den punkten, hoppas debatten går bra över bloggandet och att många tjejer tar efter vad blondinbella skrivit i bloggen. sund tjej! Så nu har jag tagit upp henne :)

Nu har jag en väldigt pigg Ebba här, jättebusig! hehe. Är så roligt att titta på henne när hon fipplar runt :)

Ebbas sköna liggstil
häromkvällen :)
 

Nu skall jag ut till böckerna som ligger på köksbordet. Matematik och naturkunskap. Tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback