Världens lyckligaste!

Ja det är jag just nu! Jag kan inte riktigt förstå det en men det kommer. Förra veckan fick vi tillbaka tentan i grundläggande redovising. Minst hälften av klassen hade fått underkänt men jag fick godkänt på den tentan, wiehoooo! Idag fick vi tillbaka vår andra tenta som var organisations- och vetenskapteori. Jag har hela tiden trott att jag skall få underkänt på den men två gånger har jag drömt att jag skulle få godkänt. Drömmarna trodde jag var mer önsketänkande men kunde alltid hoppas! Idag vågade jag knappt titta på resultatet och när jag fick tillbaka tentan stod det GODKÄNT! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie jag blev alldeles jätteröd och varm på en gång. Hade i flera veckor gått och förberett mig på att göra omtrenta och plugga extra. Men nu är båda kurserna godkända och jag kan fokusera på marknadsföringen och ekonomistyrningen. Jag är världens lyckligaste idag!

Nu har jag och Simon precis kommit hem från en promenad med Ebba runt spikön. Härlig runda och härligt med frisk luft! Kvällen skall bara spenderas här, en lugn njutarkväll. Är på mer än toppenhumör idag :).

Hoppas ni också haft en jättebra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men grattis vännen, vad kul! Du är så duktig.



Åhh vad kul att ni kommer upp å hälsar på då, vi saknar er sååå mycket! Då läre vi hitta på massa roliga saker :-) Kram.

Postat av: Ida

Åhh, va duktig du är!!! :)

2009-12-01 @ 23:56:36
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback