Finbesök i Trollhättan

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade bloggen och det har hänt lite grann sedan dess. I onsdags kväll efter tandläkaren hängde syster Jessica och hennes vän Hampus med till Trollhättan och hade allmänt trevligt! På torsdagen var det lite skola och på kvällen tog vi en sväng om på lipz, och det var premiär för min del haha! Dock märktes det att det var 18års gräns och är man 21 (snart 22) som mig så skulle jag nog föredra att gå ut en lördag men trevligt sällskap var det iallafall och kul hade vi :) Sega på fredagen men vid 15 tiden drog vi hem till dalsland igen efter lite lunch/frukost på mcdonalds. Jag och Simon stannade där till 23 på kvällen och tog sedan en bilfärd hem till Trollhättan igen.

Nu har jag blivit dunderförkyld med ont i kroppen, men jag har lovat mig själv att plugga hela helgen och dessa två kommande veckor innan tentan så det har jag gjort idag. Har läst igenom bilagan vi får ha med oss på tentamen (redovisning), där det bara finns lagar att läsa. Inte jätterolig men behövlig :) Många lagar! Och jag är inte expert på svenska ord och formuleringar så det kräver uppmärksamhet att läsa den..Haha!

Nu skall jag fortsätta plugga en stund för ikväll har jag och Simon bestämt oss för en filmkväll :) Det är ju trots allt lördag idag!

Lite bilder från tidigare i veckan. Innan utgången i torsdags.







Kommentarer
Postat av: Mia

Haha roliga bilder :) Japp vi hade det jättetrevligt igår på familjemiddagen, som alltid. Älskar min familj! Men det är sååå tomt utan mamma :( Saknar henne så.



Ha en toppenhelg ni med, trots din förkylning. Hoppas att du piggnar på snart, stackare. Kram från oss i guldbyn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback