Ljuva morgon

Visst är det mysigt att vara uppe på morgonen? Jag älskar morgonen. Den är så mysig! Och så blev den inte sämre när vi vaknade upp till ett väder med solsken och frost på backen. Vilken morgon! :)

Om en stund blir det en morgonpromenad med Ebba och sedan frukost och kaffe med självklart nyhetsmorgon till och efter det, ja då blir det plugg! Det vet ni vid detta laget. Haha. Plugg, plugg plugg. Men det är istället för jobb, jobb, jobb för många andra, som dessutom redan sitter eller rör sig och jobbar nu. Jag har väldigt "måckliga" arbetstider nu tycker jag. Kan lägga upp dem som jag vill bara jag klarar tentorna. Det är super!

Hittade bilder från när jag, Simon och Ebba tog en långpromenad vid slussarna härom veckan. Blir troligen en långpromenad idag också, kanske vid slussarna?







Kommentarer
Postat av: Mia

Mysiga bilder! Nu längtar jag jättemycke tills på onsdag då jag åker der till er :-) Ska bli så kul ju!

Postat av: Lotts

hej.



Vad mysiga bilder!Riktig höst. :) Å ja. Svininfuensan kan slänga sig i väggen Hooho

2009-10-30 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback