Sofia gånger 2

Åh just nu kom solen fram. Imorse var det mulet men molnen börjar nu försvinna och nu visas en klarblå himmel med sol igen. Underbart!

Vad händer denna tisdag? Kl 13 ska jag möta upp Sofia i stan och då ska vi ta en fika, mums! Har bara testat ett fik här i stan så det ska bli roligt att få testa ett till. Kl 17 ska jag till Uddevalla och träffa en gammal gymnasiekompis som också heter Sofia och som jag inte sett på nära 2 år. En ren umgås dag med andra ord och att vädret är på topp är ju bara hur härligt som helst :) Kul tisdag!

Ska strax ta tag i att städa toaletten och om jag hinner ska jag börja lägga upp vårgardinerna. dags för dem att komma upp nu.

Innan städningen blir det en kopp kaffe.
Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback