Dagens inköp

På eftermiddagen blev det att jag och Simon åkte en sväng till Överby och hem kom det en del grejer :) haha!

Min förskottspresent från Simon, nämligen en symaskin! :) Hihi. Jag berättade vad jag ville ha och han sa okej visst. Söt pojkvän :) Världens bästa Simon! Nu kan jag äntligen sy upp gardinerna och syyyy, sy, sy!


Strumpor, ankelstrumpor och spännen från H&M.


En hängande och en vårig ljuslykta från indiska.


Två dukar från hemtex.


Och slutligen en bh på triumph.


Vardagsrummsbordet med den nya duken och ljuslyktan. Återstår nu bara att byta de bruna ljusen och köpa nya stenar i våriga färger :)




Vi kom hem vid 19.40 och packade upp allt. Kl 21 började vi med middagen som vi sedan åt 21.30 haha! Den senaste middagen jag både lagat och ätit.. Men gott var det!

Nu film innan läggdags, trevlig fortsatt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback