Dagens rätt: Flying jacob

Nu är det dags för lite matlagning. I helgen föreslog jag flygande jakob så i lördags åt vi det hemma och jag har blivit som frälst. Idag ska vi (jag och Simon) laga det igen och jag hoppas den blir lika god som när mamma och syrran gjorde den i lördags :) Mums, mums, mums!

Och jag kan inte sluta tjata om vädret men jag måste ju säga hur underbart det är! Hur glad man blir av det skinande och våriga vädret :) Efter dagens föreläsning tog jag och Simon en liten promenad i stan, och jag älskar den friska luften och solens strålar som man träffas av nu. Shohoooooo säger jag bara!

Trevlig tisdag på er kära läsare.
Nu är det matlaging som gäller! hungriga ungdomar som vi är. Äter hela tiden! ;) Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback