Uppdatering

Hej på er!
Nu var det ett bra tag sedan jag var här inne och skrev. Sedan dess har det hänt lite grann. Bland annat har både jag och Simon jobbat klart för sommaren (Jag hoppar fortfarande in lite extra ibland) och vi är nu tillbaka i Trollhättan igen efter att ha spenderat sommaren hos våra föräldrar och jobbat. Nästa vecka är det skolstart och ett år med plugg står framför oss :) Sedan är vi båda färdigutbildade inom våra respektive områden. Simon som personalekonom och jag som ekonom. Spännande!

I söndags kväll kom vi till Trollhättan men redan kl 8 på måndagmorgonen ringde chefen och frågade om jag inte kunde komma och jobba då en anställd blev dålig. Självklart svarade jag ja och åkte och jobbade en liten sväng :). Idag däremot så har jag äntligen fått ta tag i de grejer som legat och väntat på oss i lägenheten. Städ, tvätt och plockande. Nu ska de sista maskinerna med tvätt strax hängas upp och Ebba ligger och torkar efter sin dusch. Dammsugningen gjorde jag redan imorse då minst ett lager av damm låg och täckte golvet. Efter tvätten ska jag och Simon ta en skön promenad med Ebba. Vädret är ju underbart ute och efter en förmiddag inomhus så lngtar vi ut.

Ikväll blir det premiär på friskis&svettis efter en HEL sommar utan träning! Aerobic är det som står på schemat och jag längtar efter att få svettas och bli helt slut.

Nu kallar tvätten på mig, så jag önskar er en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback