Besök hos frisören

Japp idag blev det ett besök hos frisören och jag blev jättenöjd! Hon ljusade upp mitt hår med slingor och klippte ihop längderna lite mer plus klippte bort allt slitet. Jag blev jättenöjd och det var verkligen dags. Jätteroligt att få liv i håret igen och det blev så mjukt efter inpackningen hon gjorde i mitt hår. Inpackningen gjorde mitt hår så mjukt och lent att jag köpte med mig en sådan flaska hem.

Vill gratta min fina vän
Maria på sin födelsedag och vi önskar dig en strålande födelsedag här från Trollhättan, bara så du vet :)

Nu blir det plugg resten av dagen. Ha en strålande dag!








Kommentarer
Postat av: Maria

Men tusen tack för gratulationen, vad gulliga ni är :-) Du är en sån otroligt underbar vän!



Shit, vad snygg du blev i håret! Åh önskar att jag också hade sådär fint och långt hår som du har, men håller på och spar nu :-) Jag köpte inpackning i förrgår jag också, ett som är till för färgat hår och håret blev såå mjukt efteråt och ett stort plus är att det doftar gudomligt gott! Nästan så man skulle kunna äta upp det, haha!



Vad kul det ska bli och få snacka i telefon imorrn, vi kommer väl prata så vi får skavsår i öronen, haha :P



Kram kram.

Postat av: Jessica

Åååh va snyggt det blev Lotta!! verkligen skitsnyggt! förstår att du är nöjd för det blev riktigt bra :D Så kul att du kommer imorgon så jag får se hur det blev i verkligheten är jättenyfiken :) Kram bästa syster

2011-12-01 @ 13:52:45
URL: http://jessicaannasvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

http://www.eventonline.se/anmalan.php?eid=2419&key=403



Det här tycker jag att ni ska gå på om ni inte har något bättre för er :)

2011-12-01 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback