sista tentapluggdagen

Hej och godmorgon på er! :) Gårdagens pluggande sträckte sig ända till kl 23 igår, och jag och Sofia fick gjort en hel del! Vi började vid 9.30, tog sedan en paus på eftermiddagen för att ta oss iväg till friskis på ett steppass och efter ett härligt träningspass började vi plugga igen. Det var så skönt att få mycket gjort. Idag är det sista dagen att tentaplugga innan det som sagt är dags att sätta sig i salen :).

Nu är det frukostdags, en kopp kaffe och sedan dags att bege sig till högskolan :) Jag hoppas ni får en riktigt bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att omtentan gick bra vännen, men det tvivlar jag inte på för du är så himla duktig! Kämpa på!



Fick jobba igår kväll också :) Dom ringde från resursen vid 11 då jag satt på bussen påväg till Alfta för och få massage igen, och självklart tackade jag ja, man vill ju jobba allt man får då man kan. Fick massage kl 12 till 12:30, vänta på bussen hem sen, kom hem vid 13:30, slänga i sig mat och vila en stund på soffan, sen iväg till Alfta igen med bussen 14:45 :) Haha..



Nu ska jag ta och skriva blogg, tänkte dela med mig av lite recept på julbakning :)



Hoppas ni får en riktigt mysig ledig helg. Ska ni göra nå speciellt? Själv ska jag till Fredrik ikväll, fredagsmys med hemmagjord pizza och idol. På lördag åker jag och Freja hem vid 12, då Fredrik ska åka och jobba en sväng. Och jag och Freja ska på födelsedagsfika hos Freddan och Nettan. På kvällen blir det lördagsmys med Fredrik, haha mycket mys denna helg :)



Stor kram.

Postat av: Maria

Nä det finns inget som slår mys med pojkvännen :)



Du ska se att tentan gick jättebra, har sagt det förr och säger det igen, du är så himla duktig!



Men vad mysigt och gå ut och äta, vart ska ni äta? Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll. Själv ska jag snart iväg till Nettan och Freddan och fika, sen ikväll kommer Fredrik hit :)



Kram min goa vän.

2011-11-05 @ 13:10:01
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback