Det packas för fullt!

Hej på er! Idag är der skönare ute och blåser lite mindre än igår ;) I fredags åkte jag, Simon och Ebba till Dalsland och spenderade hela helgen där. Jag skulle bl.a. jobba på lördagkvällen och sedan umgicks vi resten av helgen samt pluggade en del. En mycket trevlig helg! :) Vi alla längtar dessutom till nästa helg då det blir en riktig familjedag i Göteborg. Den startar på morgonen och slutar sent på kvällen hihi. Åhhh så mysigt det ska bli!

Idag var det förmiddagsföreläsning och om 1 ½ vecka är det dags för tenta igen :) Så nu börjar det dra ihop sig och det börjar bli dags för tentaplugg. Emellan tentapluggandet får det bli en hel del packande för på tentadagen (efter tentan) får vi nycklarna till den nya lägenheten. Underbart! Tvåan på hela 59,5 kvm som vi längtar efter så mycket.

Idag fick vi även redan på resultat från omtentan som denna gången resulterade i ett VG. Känns otroligt skönt att inte ha någon kurs bakom sig nu och om några veckor är det bara en termin kvar på vår ekonomutbildning. Tiden har gått otroligt fort och det är så roligt att plugga! Ännu roligare skall det bli att senare jobba inom det man har utbildat sig till :)

Nej nu ska vi packa en del här hemma, 8 bananlådor står redan staplade i lägenheten och fler kommer det bli ;) Fortsatt trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh men grattis till VG! Duktig du är :-) Roligt det ska bli och flytta till en större lägenhet, du MÅSTE knäppa kort och lägga ut här eller på facebook sen då ni kommit iordning i lägenheten, jag är ju sååååå nyfiken :-)



Jasså en familjedag i Göteborg nästa lördag, vad kul :-) Nå speciellt eller ska ni bara ta en familjedag endå?



Tusen tack än en gång för den fina presenten. Har raggsockorna på mig nu :-)



Kram kram min goa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback