Onsdagmorgon

Hej på er denna onsdagmorgon! Sitter just nu med en kopp kaffe bredvid mig och har precis fått i mig en god frukost. Om en liten stund ska jag och Ebba åka till Ödeborg då jag ska hoppa in och jobba ikväll och imorgon kväll :). Vistelsen i Lidköping var föresten jättetrevlig! Jag och Sofia fick en tur i Lidköping (som förövrigt verkar vara en jättemysig stad), åt en liten lunch i staden och sedan åkte vi ut till Anders stuga som låg längs vänern. Vi grillade, badade badtunna, spelade spel och hade jätteroligt tillsammans. Synd att Josefin inte kunde komma med, men eftersom vi inte ville vara utan henne, så fick vi göra en Josefin istället!





Nu ska jag packa färdigt väskan och sedan är det dags att åka till Dalsland. Trevlig onsdag och torsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, vilken fin Josefin! Verkar som ni haft det jättekul, mysigt och bada badtunna. Hoppas det går bra och jobba.



Måste ta och höras på telefon nåndag nu! Saknar dig vännen. Kraam.

Postat av: Josefin

HAHA! Gryyymm jag va..en flaska vin också =D

2011-09-12 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback