Plugg, plugg, plugg

Även dagen idag består av plugg, plugg, plugg! Av de ca 250 sidor jag hoppas hunnit läsa och skriva sammanfattning av till på tisdag så har jag nu kommit till sidan 45 så ni förstår att det kommer bli plugg i helgen! Det går sakta men säkert framåt :) Skatterätten är intressant och allmännyttig så att plugga är bara väldigt roligt just nu.

Det är dessutom väldigt mysigt att sitta hemma och plugga. Man kan börja när man vill, ta pauser när man vill, ha nyhetsmorgon i bakgrunden och sedan sätter jag på P3 på radion istället. Tog för en stund sedan paus genom att handla på konsum inför helgen och efter det tog jag och Ebba en skön promenad i fredagens underbara väder. Simon är i skolan istället och pluggar. De gör en gruppuppgift som ska in under nästa vecka. Plugg för hela slanten denna fredag med andra ord ;).


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig! Trevlig helg önskar jag er. Kraam min vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback