Träning

Godmorgon på er! :) Idag klev jag upp samtidigt som Simon vid 7. Jag och Ebba gick ut på en morgonpromenad och hon var tröttare än hon brukar. Gick saaaakta ut, och piggnade inte till förrän hon fick syn på en hund längre fram. När vi kom in igen hoppade hon upp på soffans ryggstöd och nu ligger hon där och stensover :). Vid 8 gick Simon till högskolan och jag sitter just nu med en kopp kaffe och kikar på nyhetsmorgon i bakgrunden. Om en liten stund är det dags att börja plugga. Det är en hel del som ska läsas. De 250 sidor jag hade hoppats på är jag långt ifrån men förhoppningsvis har jag läst dom under veckan och sammanfattat :).

Igår, efter en dag med plugg, cyklade jag iväg till Friskis&Svettis för att träna ett styrka/medelpass. Det var så otroligt skönt med ett styrkepass, och jag känner hur bra kroppen mår nu när jag väl börjat träna igen. Imorgon ska jag iväg på ett puls/medelpass och på torsdag blir det troligen aerobics. Jag känner hur kroppen orkar mer och mer, vilket känns jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback