Dolce Gusto Circolo FS

Hej och god eftermiddag/kväll på er!
 
Under dagen åkte jag, Simon och Ebba till Trollhättan. Jag jobbade torsdag och helg vilket resulterade i några dagar hos min familj i Dalsland. Alltid lika trevligt! Idag är jag ledig, sedan är det jobb tisd-lörd så jag och Ebba åker till min familj redan imorgon igen :) Imorgon förmiddag är det dessutom dags att lämna in vår bil i Vänersborg så vi får köra en hyrbil sålänge. Vår bil skall få en ny förardörr och en ny framruta. Ser fram emot förändringen, och att kunna veva ner sidorutan igen. Hihi.
 
Påväg till Trollhättan gjorde vi ett stopp på Överby köpcenter där vi hämtade ut vår leverans som hade kommit på Elgiganten. Espressomaskinen Dolce Gusto Circolo Fs. Chailatten smakade väldigt bra och Simon provade en chocochino som fick bra betyg av honom :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback