Goddag!

Hej på er! :)

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Sedan dess har pappa hunnit fylla hela 45 år, jag har blivit godkänd på tentan i associationsrätt, vi har hunnit sova ett antal nätter i den nya sängen (den är jätteskön!), vi har hunnit fixa lite i lägenheten (vi har bland annat fått upp gardiner i burspråket som finns i vardagsrummet samt hängt upp nya gardiner i sovrummet), jag har köpt mig en ny mobil (den förra hade nästan gått och dött så det var välbehövligt).  

Idag är det en ljuvlig lördag. Vintern är verkligen här. -14, solsken och när jag och Ebba gick ut imorse så knarrade snön så härligt under fötterna :) Nu har vi precis städat lägenheten som vi förövrigt trivs jättebra i!

Nu ska jag ta en dusch, sedan hoppas jag på att plugga en stund. Jag hoppas motivationen håller i sig hela dagen :)

Jag vill önska er en trevlig helg!

Hundarna förra vintern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback