Vecka 7, 2012

Hej och god eftermiddag på er! Helgen var superbra som den alltid är hemma hos familjen. Jag och Ebba åkte dock hem till Trollhättan igen i måndags då det fanns ytterligare ett fel på bilen som Andreas på verkstaden upptäckte. Så nu har han svetsat ihop vårat avgasrör och även byt en lambdasond. Den absolut bästa verkstaden jag varit på någonsin och den enda pappa litar på. Idag 14.30 hade vi tid hos bilprovingen och vår lilla peugeot gick igenom utan anmärkningar. Så härligt! Nu har vi iallafall ett år till framför oss och vi hoppas att vi slipper att besöka någon verkstad de kommande månaderna, helst året.

På pluggfronten har det varit lungt för min del i några veckor. Jag har kunnat jobba en del och dessutom vara en hel del ledig. Det har varit jätteskönt! :) MEN, nu blir det ändring på det. Halva tiden på kurserna har gått och vi har sju inlämningar, en miniuppsats, två salstentor och en muntlig redovisning att jobba med de kommande fem veckorna. Jag tror, eller är helt säker på att vi kommer att lära oss en hel del! ;)

Om en timma ska jag möta upp Sofia och sedan brummar vi vidare till Friskis och Svettis. Där väntar ett step1 pass, härligt!

Jag vill önska er en fortsatt trevlig onsdag!




Bild lånad från Google.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt att bilen gick igenom besiktningen :-) tänk när jag ska dit med min bil :-) övningskör mycket nu, och det är ju så kul!!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback