Lägenhetsbilder

Hej på er! Gårdagens jobbdag var jätterolig. Det var nästan två veckor sedan jag var iväg och jobbade sist så det var ett kärt återseende :) Dessutom är jag som ni vet en riktig familjemänniska, och älskar att vara hemma och hälsa på!

Idag har det varit kursintroduktion i Externredovisning C. Redovisning är ju någonting jag verkligen är intresserad av så detta kommer att bli en riktigt bra vår - Endast redovisning fram till sommaren! :)

Nu kommer fler bilder på lägenheten - vardagrummet och hallen:

På förmiddagen åkte jag och Simon till mio och hämtade hem vår beställda dörrmatta :)


Hallmöbeln har nu kommit på plats. Bra med mer förvaring!


Vardagsrummet. Som ni ser väntar vi på att köpa gardinstänger som passar och sedan få upp gardiner :)




Plugghörnan




Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh vad fint ni har det. Jättefin lägenhet, du har inrett den så mysigt! Riktigt hemtrevligt :-) du kan de där med inredning :-)

Önskar er en trevlig helg! Själv så åker man och jobbar ikväll med. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback