Lite lägenhetsbilder

Hej och godmorgon på er! :) Har precis ätit frukost och ska hälla upp en kopp kaffe innan jag beger mig till högskolan för en dag med tentaplugg. På fredag kl 8.30 ska vi skriva tenta i associationsrätt.

Nu har jag och Simon kommit iordning med en hel del. Dock har vi fortfarande en hel del kvar att göra i lägenheten. Ni kommer iallafall att få se köket och hallen idag :)

KÖK - Ser ni diskmaskinen? :) Underbart!



HALL -





Ser ni Ebbas rumpa? hihi ;) Hallen är den som är mest klar. Det fattas en spegel och sedan en hallmöbel som jag skall måla om till vit först, sedan är hallen helt klar. Skall måla om så fort jag får tid efter tentan. Det är ju  så roligt att pyssla och fixa i lägenheten! Kablarna som ligger lite här och var i lägenheten ska elektriken hjälpa oss att ta bort imorgon.

Nu måste jag göra mig iordning för att kila iväg till skolan men här var en liten del av vår lägenhet. Skall skärpa mig och ta kort så ni får se på resten av lägenheten också :) Vill önska er alla en jättetrevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad fint och mysigt ni har det!! Så fina tapeter i hallen. Väntar med spänning på mer bilder ifrån lägenheten :-) tar det tid, så får jag väl tjata på dig :-P hihi.

Haha ja det är klart att Ebbas rumpa ska vara med på bild :-P Kram min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback