Tentavecka

Då var helgen redan förbi och vi har nu kommit in i tentaveckan. Den ser ut som följande: På onsdag kl 13-18 är det salstentamen i Externredovisning C. Torsdag kl 10-11 är det muntlig redovisning av vår miniuppsats (ett moment som endast skall vara träning inför examensarbetet) och på fredag kl 13-18 är det salstentamen i Internredovining C. Jag har bestämt mig för att klara dom! Kom igen nu Lotta!! Har inte längre tid att sitta här, dags att börja plugga :)

Hoppas ni får en alldeles jättetrevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart att du kommer klara tentorna, du är ju så duktig! Kämpa på. Kommer hålla tummar, tassar och tår för dig vännen :-)



Har varit ute och övningskört idag igen, och det går så bra. Det är ju skitkul å köra bil ju. Har även tränat mycket och backa idag :-) Nu längtar jag tills jag har mitt körkort! Men gruvar mig sååå inför teorin, tänk om jag inte klarar av den?! Gaahhh.. Måste ha mitt körkort till sommaren om jag ska kunna ta mig till jobbet på helgerna. Måste måste måste!!! :-)



Kram Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback