Fredag

Redan fredag, vilket betyder helg och helt underbart :)
Nu har man varit hemma i Ödeborg några dagar och kommit tillbaka till skolan efter ett helt fantastiskt lov.
Är mycket att göra i skolan också.. Nu hinner jag snart inte med, usch! Men som tur var är det inte alls långt kvar till studenten, så man behöver bara hålla ut ett litet tag till :)

Och vad överlycklig jag blev när simon nu har beställt biljett och kommer dagen innan balen. Nu kan han ju komma med både på den och på studenten, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D Simon, du är en riktig going :)

Nu har klänningen sytts klart och innan lovet testade jag den men den behövde sys in lite grann och sys upp.
Vad man längtar till att få ta på sig den igen :) Den lär nog vara klar nästa vecka eller nå.
Nu återstår det att beställa frisör så man får en snygg frisyr till hihi. Ska färga håret mörkt, mörkt brunt också.
Den ljusbrun/ råttfärgen jag har nu är inget att hurra för..

Nu sitter man här med sommalåtar och bara drömmer sig fram till värmen, solen, badandet och stennjuter av dessa tankar :D
Men får sluta med det ett tag, måste plugga nu. Religion står högst på schemat. Sedan hälsopedagogik, historia och sedan BKF. Mycket att göra! men snart slut hihi :)
Ha det bra! nu ska jag försöka få saker gjorda.
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heej! Ja nu är vi inflyttade, sambo och allt..känns riktigt bra:) Hur gick det för er/simon att flytta? Blev det bra i lägenheten? Jag hoppas verkligen att du hittar nåt jobb här, så roligt att du vill hit:)Det är ju inte så många som vill det. Jag håller tummarna för dig! Du kanske kan söka jobb på nåt av de ställen du haft praktik på? Själv är jag ganska less på edsbyn..men om du vill hit så tycker jag absolut att du ska satsa på det! Du har ju inte bott här hela livet som jag:) Har du sökt nån utbildning med eller? Ha det bra, kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback