vilken vecka!!

Idag är det måndag och det innebär två dagar kvar till klassen är i Danmark :D idag var jag i skolan och flumma, inte så mycket koncentration nu när det snart är åkdags men man försöker att hänga med så gott det går haha!
kom med halv fyra bussen och hämtade sedan lillebror Rickard från dagis och gick hemåt. Han var jättetrött och jättearg på mig men det ordnade sig då jag satte på en film till honom, men problemet med det, var att han somnade. Mamma kom hem och jag försökte locka honom med att mamma kommit och han lyckades vakna, men eftersom att han inte var vidare kompis med mig innan han somnade var han inte det nu heller, så mamma fick komma upp och "hämta" honom från mitt rum hehe.
Har också packat en del idag och pluggat lite. Jag är så vimsig, och har ingen koll alls på vad jag skall ta med och är skiträdd att glömma något viktigt. nu är iaf bokningsnummerlappen, tågbiljett, plånbok nerlagt och det är också det viktigaste. Även alla kläder och skor + bikini ligger i väskan. Nu har jag bara sminkväska och duschgrejer kvar, men det är sådant jag kommer att använda imorn, så jag packar ner det då. 

Imorgon har vi en lite längre skoldag (eller ja vi slutar 13.00 haha, inte så länge) med en extra svensklektion inputtad. efter alla lektioer blir det ett programrådsmöte och klockan 14.00 skall jag vara på Åkermans och prova min balklänning som kom nu i förra veckan hihi. Nu har den sytts klart i storlek 38 men måste sys ut över bysten och sys in vid midjan. Ska bli så himla roligt att få prova den! :-D Och tack Hanna för att du följer med som ett stöd :) Efter provning av klänning blir det buss hem igen för att laga mat och äta sig rejält mätt, packa klart och umgås det sista med familjen innan man tar 19.52 bussen mot uddevalla för att sova över hos Lotta hihi, Hanna hänger på och sover över också. Trevligt ska vi ha ;). 

På onsdagen skall vi + klassen upp lite extra tidigt p.g.a att vi åker till Danmark på klassresa! :D
Klockan 06.00 på morron ska vi alla i klassen samlas nere vid kampenhof (busstationen) för att sedan ta en buss ner till Göteborg som avgår 06.15. Väl nere i Göteborg knatar vi igenom femmanhuset för att komma till Brunnsparken och ta en spårvagn därifrån som går direkt ut till danmarksterminalen. Sedan tuffar vi båt över och flummar/ badar/ festar eller vad nu alla gör och bara ÄR haha :P Hoppas det blir en lyckad resa!! hihi.
bor på badhotellet i Fredrikshamn en natt och på torsdagkväll åker vi tillbaka och anländer till Göteborg 22.45.
Jag stannar kvar i Göteborg och sover över hos morbror Micke och hans sambo Linda och på fredagmorgonen
tuffar jag tåg upp till Edsbyn för att träffa Simon hihi. Är framme i Edsbyn 16.25 på fredageftermiddagen och vill bara säga:

Vilken jävla vecka!!!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Alex

Ingen dålig vecka det där du ;)

Hoppas klänningen kommer att passa och att det blir kul i Köpenhamn ! Ta hand om hanna.. hon kan bli jobbig när det gäller sprit (varnar dig) :P

Sen får du ha en trevlig vecka uppe i Edsbyn oxå.. kan ju inte bli bättre !

2007-04-02 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback