Dan före Dopparedan

Idag är det söndag den 23 december och även drottning Silvias födelesedag så man får väl vara snälla och säga grattis :) Det är även fjärde advent och det betyder att man får tända sista ljuset på adventsstaken och att det bara är 1 dag till julafton, oj :)

Idag ska jag, min familj och mormor ner till Göteborg, Lisebergs julmarknad och kika runt lite. Det ska bli jättekul och jag har en del förväntningar :) Har aldrig varit där men läst om det och fått en mysig bild av att gå där och se alla stånd som säljer alla möjliga saker.
Vi ska även julstäda det sista hemma för det är där vi kommer att fira jul hihi. Hemma med familjen, mormor och med morbror och hans sambo Linda :)

Vill även tala om att julköttbullarna igår smakar jul! Det gick inte att hålla sig när vi stekte dem igår så det slank ner en och annan köttbulle då och då.. Det går inte att beskriva smaken för hemmagjorde köttbullar är nästan heligt goda! Oemotståndliga helt enkelt :)

Ne nu blir det frukost med stureost, blutsaft (fick i fredags reda på att jag inte får bli blodgivare p.g.a mitt låga järnvärde så mamma tipsade mig om något hon drack under sin graviditet) så nu får jag dricka blutsaft (gott) varje morgon efter frukosten, och efter det blir det en kopp kaffe :)
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.. nja sådär med förkylninge, värker i kroppen och ont i halsen på morgonen och småsnorig. Så den bryter väl ut snart *suck* men var på en långpromenad med Jonte, Malin, pappa och Freja i stugan idag och de gick bra. Nu ska jag göra iordning mat och sen åka och jobba i alfta ikväll. Ha de så bra och hoppas att ni haft en bra dag på julmarknaden. Kram.

2007-12-23 @ 14:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback