Göteborg

Igår åkte jag, syrran och hennes vän hampus ner till Göteborg för att shoppa! :)
Vårat första stop var i Bäckebol där jag ville leta efter desperate housewives säsong ett. Av en liten slump när vi hade gett upp hittade hampus en onoff butik på vägen ifrån bäckebol. Vi stannade där och visst fanns den där hihi. Äntligen! Så som man letat :) Sedan åkte vi vidare och ställde bilen på hiingen för att sedan ta stadsbuss in till stan. Där var det grmyt mycket folk men kul var det!
Klockan 13.17 skulle Simon ankomma till Göteborg, då han åkt tåg sedan 06 på morgonen från Edsbyn.
Han var shoppingsugen så vi skyndade ner för att lämna väskor och fortsatte direkt in till Nordstan för att handla :)
Han hittade dig lite snygga kläder! Men jag var tvungen att spara resterande av min lön så fick nöja mig med boxen som jag hemskt gärna velat ha :)

Idag har det varit en städdag då Simon fick mig att rensa alla mina gamla saker som stod i flyttlådor numera sedan jag flyttat upp till byn. Han och jag hjälpes åt att rensa och tillslut blev det 6 soppåsar fulla med gamla saker som ska slängas på tippen. hjälp, hade ingen aning om att jag hamstrat på mig så mycket men vad skönt det är nu när allt är borta!
Nu ska jag strax skjutsa in mamma och se om jag kan få tag i hårfärg (utväxten är inte så snygg längre..), tänkte även köpa en frisyrtidning för jag vill göra något nytt med mitt hår. hm får se.. ska tänka!
/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback