Klassresa i April, vad man längtar :)

Igår blev en riktig O.C dag! Var på praktik under dagen men slutade tidigt. Sedan satte jag och Simon på O.C och tittade på två avsnitt. De var de två sista avsnitten av säsong 3, och vi ville se klart de två lagom till fortsättningen av säsong 4 som går på TV.

Idag på praktiken blev det mycket skridskoåkning, och jag kan tala om att sist jag stod på ett par skridskor var för flera år sedan, haha! Det var svårt och gjorde ont i fötterna, men roligt var det! Men det hade varit ännu roligare om man inte hade fått så himla ont i fötterna..

Har imorse också beställt vår klassresa till Danmark, men den blev dyrare än förväntat. Ska ringa igen och försöka ändra med rummen. Det blev 9 dubbelrum nu som var rätt dyra. 4-rum fick man inte ta bara för att det max fick vara två vuxna i ett sådant.. typiskt när det var så mycket billigare. Spelar väl ingen roll hur gammal man är?? Vi är ju nästan som en familj :) Räcker inte det?
I danmark har vi bara råd med en natt på badhotellet, så det blir en tripp 4-5 April. Åker hem sent på tordagkvällen och sedan är det påsklov dagen efter. Hur bra som helst :) Undrar hur flummig den resan blir? hihi.
Nu ska jag gå och busa med Simon! Ha en bra dag / Lotta

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback