Barnkalas

Fredag är det idag och skola var det också. Efter skolan gick jag och en kompis (charlotta) för att handla en present till födelsedagsbarnet Hanna. Vi var tre stycken som delade en present och efter många idéer kom vi fram till en perfekt present :) Efter det gick jag med Sofia hem till hennes brors lägenhet, för att vi som bor på "landet" har inte jättelätt att ta sig med buss var som helst, så att hinna hem innan kalaset började var näst intill omöjligt. Jag och Sofia satt och gottade oss med vindryvor, äpple och klementin (det kändes bra) och satt och tittade på hipp hipp.
Klockan tickade mot 16.30 och Charlotta kom och joinade oss. runt halv sex tiden gick vi i spöregnet till Hanna som skulle ha kalas, gissa om vi var dyngsura när vi kom fram haha?? Väl framme kom det några till och sedan åt vi korv med bröd :P Lekte lite lekar och hade riktigt barnsligt skoj :)
Vilken trevlig kväll man hade!

Åkte hem med pappa som endå åker runt Uddevalla på fredagar. bra va?
Väl hemma hade jag lite packning som väntade men beslöt mig för att först kolla på den lilla stund av Let´s dance som var kvar på tvn.

Nu är allt packat och klart, eller ja det mesta iallafall, inte allt men. Hihi vad roligt det ska bli att få åka uppåt i landet igen. Nu blir det ett avsnitt av O.C och sedan läggdags. Har ställt klockan på 05.35.
fyamig vad tidigt. Och så är man morgontrött.. Men det är speciellt imorgon, Har något att se fram emot och då blir det lättare att kliva upp från sin varma och supersköna säng..
Ha en fortsatt bra fredag! /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback