Univeristet/högskola

Idag började skolan efter ett härligt vinterlov. Hade bara lite information idag och sedan fick vi sluta. Hur skön och lugn dag som helst.
Har nu denna och förra veckan checkat igenom olika univeristetsutbildningar i Göteborg. Tror jag har hittat en, idrottsvetenskapliga programmet som verkar vara 4 år. Funderar på att söka in på lärarprogrammet också inriktning idrott & hälsa, men då krävs idrott B och det har jag inte. Kanske ska lägga till den kursen men då får jag arbeta hemma med hälsopedagogiken för hela den lektionen missar jag, och den har vi bara en gång i veckan. Vilken ångest man har.. vad ska man göra?? är så vilsen..
Får tänka lite till, men det verkar inte hjälpa. Har lika mycket ångest och är lika vilsen. Typiskt.
Men men, det löser sig nog allt. Det blir säkert bra tillslut!

idag har jag lagat mat med mamma. Pasta med ost och skinksås, smaskens.
Har också hunnit sola solarium och tagit mig en dusch. Ska ner och se på TV nu men det får bara bli en stund för jag behöver plugga till talet vi har på torsdag.
Ha en fortsatt bra tisdag! / Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback