14.00, då gör man kvällen på jobbet och semester står på listan, Jippi!

Denna veckan har vi inte gjort så mycket. Har jobbat och sedan det vanliga :) Laga mat, diska, handla och titta på TV :) Det är typ vardagsrutiner nu. Dusch efter jobbet, sedan en tripp till affären, laga mat och diska efteråt. Man är trött och sätter på tvn enda fram till läggdags hahaha. Fyyyyy, nu får man allt ta och hitta på något på eftermiddagarna också :) Inte kan man sitta framför tvn varenda dag så många timmar? Blää, det får det bli ändring på!
Igår var det tvättdag, det glömde jag :) Massa nytvättade kläder nu. fem maskiner blev det.
Idag kom Simons far och hjälpte mig att sätta i batteriet i Audin. Startmotorn hängde sig ett par gånger innan den startade, men sedan lät det fin fint :)
Imorgon är det Woxstock i Edsbyn. Vet inte om jag ska dit. Beror på när pappa kommer. Får se :)
Men Pärsmässan får man verkligen inte missa!!!! Den längtar man till hihi.

På lördag är det sedan hemfärd hem till Dalsand igen där jag och Simon stannar ett tag innan vi sticker vidare upp till Edsbyn igen. Vi funderar även på att åka på en minisemester med bil till Linköping och stannar där ett par dagar innan vi åker hem till byn, lagom till pärsmässan. Vi funderar även att åka till Ullared någon dag, eller vi ska dit! Vill du hänga på Linda? :)

Ne nu ska jag äta ugnspannkaka, den är nog lagom varm nu! Ha en fortsatt bra torsdagkväll.
Jippiiiiiiiii imorgon får både jag och Simon semester i 4 veckor :D underbart!

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Hihi, ser att vardagen har smygit sig på er!
Självklart är jag intresserad av att följa med till Ullared om bara dag och tid passar :-)
Jag går på semester samtidigt som er fast tar bara 3 veckor nu, det blir ju 2 till när vi ska till Bulgarien!
Ha det bäst!!
Kram

Postat av: Hanna Skoglycke

hej anjovis..hihi.. läser att du lever vuxen liv.. kul för dig:p hoppas allt e bra med dig.. försökt att ringa dig men kommer inte fram.. du får ha det bäst!! ps. försök att svara när jag ringer =)

2007-07-06 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback