Färgelanda

Har nyss suttit ute i solen och solat en stund. Fy vad avkopplande det är att bara halvsitta i en stol och blunda! helt unferbart. Satt i mjukisbyxor och linne och det var lagom varmt. När det kom vinpustar blev det lite kallt :P
Idag var jag med två andra killar i klassen på valboskolan i färgelanda (högstadium) och informerade om barn och fritids programmet för en del åttor. Det var riktigt trevligt och tack Anders och Meng för att ni frågade om jag vela hänga på :) När klockan var 11 var det slut och vi gick upp för att äta lunch i matsalen. Det kändes som evigheter sedan man var där men det är ju bara tre år sedan, inte ens det.  De hade också byggt om lite i skolan och nu ser den riktigt fin och fräsch ut :)
Efter lunch gick jag till centrum för att köpa bussbiljetter till klassresan som blir av nu på onsdag hihi. En klassresa till Fredrikshamn i Danmark och bo på badhotell en natt :)

Ne nu snart ska jag ta en promenad in till Färgelanda igen, tänkte köpa lite godis :)
Ha en bra helg allihop! / Lotta


Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Hallå!!
Visst är det underbart med vår! Man får ju så mycket energi!
Ja, vi måste shoppa snart (behöver hjälp, hihi) så du får pallra dig ner hit snart :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback