Heeeeelg

Har  nyss vaknat och känner mig helt utvilad, härligt! Måste säga att vädret är jättehärligt. några plusgrader, uppehåll och man får mer och mer vårkänslor, wiiiiiiiiiiiiiiiiiie!
Idag bjuder dagen på en massa plugg (religionsläxa till måndag, hemtentainlämning samma dag, har naturkunskapsprov på torsdag och grupparbetsinlämning samma dag) och det är princip bara hemtentan som är helt klar. Det känns inte jättebra.. Men man är på god väg och snart blir de andra klart också, bara man tar sig tid (vilket  man gärna skjuter upp på helger), men lite självdiciplin idag får det bli! Sedan hoppas jag att jag och far kan ta en liten åktur och övningsköra, för man vill ju ha körkortet så snart som möjligt ;).

Igår var vi på köpcentret torp i Uddevalla och handlade mat bl.a. Innan det var jag och syrran smakråd till mamma som köpte nya snygga kläder :) Jag fick köpt mig ett par gula högklackade pumps med öppen tå som jag tyckte inte bara kunde få stå kvar inne på hyllan på scorett. Dom var svindlande snygga!! Jag behöver egnetligen inte nya skor men jag fick massa fantasibilder om sommaren och jag älskar gult också så det gjorde inte saken bättre :)
Avslutningsvis gick vi till maxi och handlade massa, massa mat så nu är kylskåpet fullt av godheter!

Åkte förbi mcdonalds och fick i oss middag och sedan var det raka vägen hem för att inte missa melodifestivalen.
Jag måste säga att jag själv tycker att Måns skulle gått vidare, men The Ark var ju rätt bra de också.
Innan läggdags blev det film, Eragon. Den är ju så kung! Man får både tårar och ler i den, helt underbar film!
Sedan blev lördagen inte nå mer intressant för efter filmen kröp jag ner i sängen och somnade som en stock :)

Nu ska jag ner och käka frukost, ha en bra söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Låter som en härlig lördag!!
Men kan du inte lägga ut en bild på skorna... ;-)
Blir ju jättenyfiken och behöver lite "somrigt" att se på för här är det grått och disigt.
Ha det underbart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback