Lillebror Rickard 5 år idag :)

Idag är det fredag, härligt med helg :)
Var hemma hos Sofia mellan torsdag och fredag och det var riktigt trevligt! Hon bor jättefint,och nära havet dessutom. Vi åkte en biltur runt vid havet och tittade på fina Fjällbacka och Grebbestad. Verkligen jättefina ställen! jag blev helt såld! Inte för att jag kanske skulle kunna bo så jättenära havet, men att ta promenader dit och sitta på en av deras pubar skulle varit trevligt :)
Sofias bror hade på torsdagen också kommit hem från Thailand, då han hade varit där med sin flickvän i 6 veckor. tror ni han var brun!? SVIN!!! Men men. Såg massa fina bilder och vill defenetivt dit! Och vilket shoppingutbud det verkar vara då :) Jag hade riktigt roligt hos Sofia och på fredagen tog vi oss lite sovmorgon och åkte inte in förrän 9.30. Vi skippade första lektionen som var projektarbete och tog lunch direkt och avslutade dagen med Engelska (nationella prov, muntligt). Det gick sådär. haha svårt att starta och tänka om till engelska men det gick hyfsat. Skönt att fått det avklarat iaf!!
Åkte 13.45 bussen hem och hemma har det inte hänt jättemycket. Har hjälpt mor och far med att packa ur bilen och packa i den igen. Mormor ska till ett klubbmästerskap i gbg imorn och skulle ha med sig massa krafs. Dessutom ska jag övningsköra ner och lämna henne i Uddevalla :) Kul ska det bli att köra!!

Har nyss damusgit nedervåningen då det blir ett litet kalas imorgon för lillebror Rickard som fyller fem år idag.
Tiden har gått så himla fort. Det känns nyss som att mamma kom hem från bb. Då var han liten och söt :) nu är han större men fortfarande söt hihi. Och så GOOOOOOOO!

Ne nu ska jag titta lite om vad som skall vara klart i skolan nästa vecka och planera lite. Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback