Provuppkörning

Idag är det Onsdag och vilken strålande fin dag det har varit! hihi, varmt och soligt :). Började med skola fram till 14.45 sedan klockan 15 var det dags för en körlektion som skulle vara en provuppkörning. Det gick sådär kan man säga.. Usch vad man slarvar.. FY Lotta! Fick tre anmärkningar som skulle göra att jag inte skulle bli godkänd på en uppkörning. Det är ju sådana saker jag vet om egentligen, men ska det vara så svårt att tänka på dem i trafiken?? Egentligen inte. Jag behöver mer självförtroende ute på vägen. Är så förbannat OSÄKER! Men nu har mamma hjälpt mig att pumpa in självförtroende nog att jag tror att jag kan vara vara rätt säker i mig själv nästa gång. Att tänka: Jag kommer att gå härifrån med körkortet på måndag, och jag kan inte inbilla mig att körläraren inte skulle erbjuda mig uppkörningstid innan jag skulle vara mogen för det. Så imorn ska sista körlektionen gå smidigt och rätt till. Ingen osäkerhet eller slarv!! Det har jag bestämt mig för haha! :) Vill, vill, VILL ha körkort!! Ska ha körkortet på måndag, så är det bara! Nu är det upp till mig om jag visar mitt bästa och håller nerverna i styr :)

kom hem runt halv fem tiden och gick genast upp på rummet och bytte om till bikini och la mig ute och solade en stund. Hade även kokat kaffe, som jag fikade med därute. MUMS.

Ikväll blir det TV kväll för halva slanten och plugg för den andra haha. Först kommer "tack gode gud" klockan 20.00 och 21.00 kommer topmodel som jag inte får missa :P Måste plugga svenska och history också.. Får ta och göra det innan tv:n för efteråt blir det nog läggdags och slå en pling till Simon innan man somnar som en stock :)

Får gå upp extra tidigt imorgon därför att jag har en körlektion 8.00 och det finns ingen lagom buss ner. Tur så är körläraren (som bor några 100 meter bort) så snäll att man kan samåka med honom ner till Uddevalla. Man är där klockan 07.00 och det blir perfekt tid att sitta att plugga på innan körlektionen börjar. Tur som man har så är skolan öppen så tidigt också :)

Nu är det middag! Ha en bra dag! /Lotta

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjena!
Inflyttningsfesten som vi hade var riktigt trevlig:) Till vår bal fixade jag också håret och sminket på en salong, i bollnäs. Kostade ju en hel del..men jag kände att jag ville lägga ut lite pengar på en sån pass fin dag:) Kommer Simon ner till studenten eller?:) Hoppas allt är bra,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback