Veckan

Veckan började med en kanonstart! I måndags klarade jag nämligen uppkörningen så nu har jag äntligen körkort :D Är superglad för det! Känns som att man klarat ett stort mål i livet :)

I tisdags var det en heldag i Göteborg med klassen och naturkunskapsläraren Tommy. I göteborg var vi på studiebesök på ekocentrum och sedan fikade i slottskogen (jättetrevligt). Innan vi åkte hem var vi på naturhistoriska muséet en stund. Det var en väldigt intressant och trevlig dag :)

igår (onsdag) var det skola och efter det var jag barnvakt åt lillebror Rickard eftersom att mamma arbetar kvällsskift. Mormor kom och lagade svingod mat, en av mina älsklingsrätter! Makrill med färskpotatis och lingon till. Hon hade tyvärr ingen spenat men det är lika gott utan :D Inte nog med det så hade hon svingod efterrätt också! haha, vilken middag :D jordgubbar med grädde och så hade vi glass också. MUMS! Åh vad mätt man blev då :)

Idag har det varit skola, lite nationellt tal i svenskan och slutade dessutom tidigt :) Idag blir det pluggande inför nationella prov i Matte C som vi har imorn. Ska också fika när mor kommer hem hihi. Det är riktigt härligt! att ta en kaffefika på eftermiddagen :)

Imorn kommer pappa och då ska vi börja laga min bil hihi :D Åh vilka snälla föräldrar man har! Vad mycket dem ställer upp för oss barn :)
På lördag blir det till att fortsätta med bilen och på kvällen är det eurovision :) Vilken dag!
På söndag ska vi till Göteborg en snabbis. Jag skall fotograferas, tror jag det var :) sedan direkt hem igen och fortsätta med bilen om den inte är klar. Det är bromsrör och stötdämpare som skall bytas ut.
Ser fram emot helgen :) Man kan också alltid hoppas på bra väder, så att man kan få lite färg ;)
nu blir det Matte som gäller! Ha en bra dag :) / Lotta


Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Åhh!! JÄTTEGRATTIS till körkortet!!

Kram på dig!

Postat av: Linda Karlsson

Jättegrattis till körkortet bruden!!
Du är bäst :)

2007-05-13 @ 11:22:34
URL: http://gorgon.blogg.se
Postat av: Sanna

Grattis lotta :)
kram sanna persson

2007-05-15 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback