Box, Yoga, Push, Core, areobic, spinning, gym. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Hej! Idag har det varit en ny dag och början av en ny arbetsvecka. Åter denna vecka jobbar vi över tisdag och onsdag från 06.48 till 19.00 och på lördag 06-12, annars är veckan som vanligt då jag tycker om fredagarna när vi slutar klockan 15.00 :) Man hinner göra mycket på den timmen man får extra! Efter att jag kom hem från jobbet klockan 16 gick jag ner till ica och handlade en sväng, gjorde mat och diskade. Sedan ringde jag Melinda och frågade om vi kunde mötas klockan 18, och det gjorde vi hihi. Sedan gick vi mot IP (Edsbyns gym) och tog ett testpass på box en timma. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy vad slut man var efter passet och jag som inte tränat på ett tag. Vi båda var slut, men bestämde oss för att köra igång, så efter träningen var vi iväg och köpte ett månadskort :) Tack Melinda, det var jätteroligt! Efteråt känns det helt underbart. det här är någonting man verkligen tycker om! att träna.
Duschen efteråt var den skönaste dusch på länge osckå :P Haha ne nu blir det TV:n innan man somnar som en stock. ZzzzZzzzzzz. Ha det bra allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback