Hej och Hallå

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist och nu har det hänt något jag minns livet ut :) Jag, min familj + mormor och hennes syster Eva, morbror och hans sambo Linda, faster och hennes pojkvän Fredrik har varit i Bulgarien , Sunny Beach. Helt underbar semester då jag fick hälsa på familj och släkt igen efter en tid uppe i Edsbyn :) Vädret var inte det bästa och det resulterade i tunga väskor på vägen hem, så det gjorde inte så mycket hihi :P Hann iallafall sola några dagar och det var helt underbart att plaska i havet! plaska när vattnet är sådär lagom varmt (ca 25 grader) och bara njuta!! Åhhhhhh :). Det blev shopping varje dag och dessutom hann vi med en tur till Bourgas (stad) där vi handlade lite, men där var priserna ungefär som Sverige. Märken som bl.a fornarina m.m fanns där som man inte kunde hitta på Sunny Beach. Jag mormor och hennes Syster var även en tur in till gamla Nessebar. Där fanns många fina gamla byggnader och mysiga matställen! naturligvis mycket shopping där med, men inget speciellt att hitta. Pappa, mormor, Eva och lillebror Rickard var till en marknad vid namn Kableshkovo som de sa var jättemysig och ett ställe att åka till igen!

Nu i torsdags åkte jag tåg tillbaka till Edsbyn och började jobba på Fredag. Fick även jobba idag, då det är mycket att göra på måleriet. jobbade 06-12 så man hade endå hela lördagen framför sig hihi :) Just nu håller vi på att tvätta tvätt, och det var på tiden för nu har vi snart tvättat 6 stycken maskiner haha. Ikväll blir det bl.a TV:n som gäller. Det är nämligen "Svensson Svensson" på svt1 kl 20.00 :P. Ne nu ska vi ner och hänga upp tvätten och beställa pizza, MUMS!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback