Work

Idag är det lördag och klockan ringde så tidigt som 04.50 imorse. Piiiip!! Då var det dags för både mig och Simon att kliva upp då vi båda jobbar idag. Båda börjar 06.00 så det var passande :) Slippa höra väckarklockan en gång till. Slutade 12.00 idag och dagen har gått jättefort. Simon jobbar till 18.00 idag och han jobbar även 12 timmar imorgon, men sedan får han en veckas ledighet :) Efter att jag kom hem fick jag skynda ner tvätten till tvättstugan då jag har tvättid mellan 11 och 16.

Måste tala om att det även är jättefint väder ute idag och relativt varmt :) Varmt och varmt, men härligt varmt för att vara denna tid på året hihi.

Nu har jag och Melinda börjat träna på gym och denna veckan har det hittils blivit två pass. Boxing i måndags och i torsdags blev det push. Är helt slut och en del träningsverk har det också blivit haha. Massa muskler som inte fått arbeta på länge :P Nästa veckas schema lyder: Måndag - Core och Tisdag - Yoga. Spännande och roligt ska det bli!

Ne nu ska jag ner och hänga upp tvätten som står på tur och efter det blir det en tripp till ica för att handla middagsmaten (tacos), mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback