slapparsöndag

Idag vaknade jag av ett dunkande i mitt huvud. Fyyy, inte baksmälla tänkte jag då! Jag har aldrig haft någon direkt baksmälla men imorse var det värsta jag känt.. usch! Yr, ont i huvudet och skakis. är det så man är bakis?? Det får en iallafall att avskräckas från att dricka så mycket en lång tid framöver, och så är jag ju inte direkt en "festprisse" av mig heller så då tar det nog ännu längre tid innan jag dricker igen. haha :)
Men en sak, jag hade jätteroligt igår med maria! :) Vi förfestade här i lägenheten och under kvällen satt vi och drömde oss bort till solen och en solsemester. Båda vill ut och resa till solen och gud vad härligt det skulle vara! Sola, bada och bara njuta en vecka utomlands :) Maria var sugen på Kreta, och fy vad roligt det skulle vara!
Jag t.o.m drömde om det inatt!! En sak som jag tänkt på nu efteråt är att, kommer jag in på högskolan så måste man ju vara närvarande första dagen och vet inte om det skulle vara så bra att resa i slutet av augusti.. Typsikt att det kan vara någonting. Vågar heller inte chansa. Vet inte vad jag ska göra, för det skulle ju vara så kul!!
Iallafall, efter en tid med förfestning med bortdrömmande till solen så skulle vi ta bussen till folkets hus i Bollnäs :) Men vi missade den.. hahahaha! Där stod vi, och tänkte om vi skulle gå hem och vänta på nästa buss men Maria ringde Sven (en kompis till henne) och han var så snäll och ställde upp med att skjutsa oss dit :) Väl där var det väldigt tomt, men senare på kvällen blev det allt en del folk. Richard Herrey var där och sjung och gud vad kul det var att dansa!! :) Tack för ännu en kväll Maria!

idag blir det en slapparsöndag. Vi ska snart ta och promenera till Lillbo hem till Simons föräldrar, där vi är bjudna på lunch. Detta har blivit som en liten tradition, en härlig tradition :)
Nu ska jag fortsätta titta på "nyhetsmorgon söndag". ett progam som också blivit en tradition att titta på hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback