Utmaning

Utmaningen är att säga saker om sig själv i alfabetform.

A - Artig
B - busa, det är jätteroligt :) Tycker mycket om Barn.
C - Choklad klarar jag mig absolut inte utan!
D - Donken (Mcdonalds) händer det lite då och då att man äter på.
E - Emotionell, tycker jag att jag är.
F - Flummig, fantasin äre inge fel på :)
G - Godis och God mat är jag beroende av :) Älskar mat! Göteborgare i grunden.
H - Hälsa är viktigt för mig, och så är Hallon det godaste bäret på jorden! :) Humor älskar jag
I - inredning är ett intresse hos mig! intelligent är jag på vissa plan tycker jag själv ;)
J - Jobba. Jag tycker jättemycket om att jobba! Juni och Juli är underbara sommarmånader och jag är definitivt en sommarmänniska :) Judo, en sport jag har av intresse.
K- Klumpig. Kaffedrickare. Komedifilmer :)
L - Lotta är mitt smeknamn :) Lurig kan man vara ibland. Lagom är bäst.
M - Mat är högt på min överlevarlista :)
N - Njutning (hälsa) känna harmoni i livet är viktigt tycker jag :)
O - Optimist!
P - plattångar mitt hår lite då och då :)
Q - hittar inget på q tyvärr..
R - roligt skall livet vara :)
S - Sprallig. Älskar Stickade tröjor!
T - Tavlor vill jag skaffa mer till lägenheter. Nu är det lite tomt..
U - Underbart att våren snart är här och därefter den Underbara sommaren!
V - vinna på en trisslott kan jag göra ibland :) Härligt!
X - får man säga eXtra tuggummi? Professionell är den godaste!
Y - kommer tyvärr inte på något..
Z - Zebror är fina djur :) Ska till Kålmårdens djurpark (Zoo) till sommaren med lillebror 6 år och mormor :)
Å - jag är 20 år gammal.
Ä - äldsta systern då jag har en yngre syster och en sladdis till lillebror
Ö - Öppen

Sådär ja, det var det alfabetet det :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att du antog utmaningen vännen! Roligt att läsa. Ses på fredag.. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback