Dan före dopparedan

Ja det är bara en dag kvar till julafton, och humöret är mer än på topp! Fy vad roligt och mysigt :) Idag väckte Ebba mig kl 8.30 och hon har varit så duktig inatt och alla de andra nätterna med! Jag förstår inte att hon redan vet att hon skall göra sina behov utomhus, jätteduktig verkligen. Inatt väckte hon mig en gång, vid 06. Vilken valp säger jag. Helt underbart duktig och lättlärd hittils. Det märks nu också att hon känner sig hemmastadd. Inte alls rädd för stora Bamse, t.o.m. knycker hans "små" grisöron som är lika stor som henne själv haha!

Idag händer inte så mycket vad jag vet. Mest att förbereda inför julafton. Mamma jobbar till 18.00 idag också men sedan ledig i tre dagar :) Det blir julafton här hemma med familjen, mormor och morbror Micke :) Och nu är jag dessutom klar med alla julklappar. Älskar att handla julklappar och tänker hur roligt det ska bli senare när man har jobb och är mindre beroende av det lilla studiemedel man får idag! men man skall vara jätteglad att man slipper betala för någon utbildning här i Sverige och ta vara på de möjligheter vi får :)

Efter massa lek, mat och ut och göra sina behov ligger nu Ebba och stensover i sin bädd :) hihi ja hon verkligen stensover! Nästan så att man kan släppa en bomb här bredvid utan att hon vaknar. 

Bufrö till tusen :)
 

Nu skall jag ringa lite ärenden, sedan hjälpa pappa att förbereda.

Hej sålänge! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men guu så himla söt hon är!!! Längtar tills man får se henne =)

Postat av: Sanna

Gud vilken söt liten valp :) man riktigt ser vilket busfrö det är ! hihi :) men en riktigt God jul till dig med! och ja tänk att elin redan är 18 !? jag hänger knappt med själv heller :) men God jul och gott nytt år! kram Sanna

2008-12-23 @ 23:10:01
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var super trevligt igår, var hemma vid 00:30. Ha en underbar julafton ni med. Kram från oss.

2008-12-24 @ 09:21:52
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback