Komvux

Vilken härlig morgon! att sakta vakna upp och dra sig till nyhetsmorgon är ett måste, och väldigt härligt + att man får massa nyheter att ta till sig :)

Nu sitter jag som vanligt med en kopp kaffe bredvid mig och bloggar och skall snart bege mig till skolan. Har först matte där jag endast har en liten inlämningsuppgift kvar, sedan är A kursen färdig vilket känns jättebra! Efter matten blir det en introduktion i en rapportskrivning jag och några fler skall göra i SV B och SH A. Intressant arbete då vi skall skriva och analysera två U-länder och sedan skall vi även jämföra dessa med varandra och med Sverige som är ett industriland. Ja kul skall det bli! Även historian är intressant nu då vi läser om kalla kriget. Cubakrisen och Berlinmuren är de ämnen som jag kommer fördjupa mig i.

Nu blir det till att kvista iväg och borsta tänderna och sedan klä på sig vinterjackan för nu är det lite kallare igen och snö ligger på backen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback