Nyhet!

Oj oj nu är det torsdag och har inte börjat packa än, fast jag åker ju inte förrän på tisdag morgon, så det är ju ett tag men jag tycker om att ha tid på mig att packa så att man hinner gå igenom vad man packat förtioelva gånger för att vara säker på att man inte glömt något :) Dessa dagar behöver jag plugga som fasiken (vill plugga så lite som möjligt över jul) men ser ut att iallafall bli rätt klar med rapporten. Annars kan man ju fortsätta på tågresan hem om man inte har något annat för sig :) Just ja, en nyhet! En länge väl genomtänkt nyhet. Har fått ombokat plats på x2000 tåget på hemvägen 6 januari p.g.a. att valpen Dora kommer hem till mig och Simon då :) Får nämligen inte ha hund på just den platsen så nu fick jag omboka till en djurtillåten plats. Dora är en blandras med mycket tibetansk spaniel för er som undrar, 25 % Lahso apso och lite griffon. Djurmänniska som man är! Har ju liksom växt upp med djur. En mamma och mormor som hållt på med kattutställning och uppfödning sedan jag precis kunde gå. Hunden smulan kom när jag var ett, marsvin, kaniner och hamstrar. Ja en persiod hade vi nästan ett litet minizoo hemma haha! Nu därhemme finns 5 katter och hunden Bamse som fyllde 1 år igår :)

Igår kväll var jag en sväng till Maria och pratade om flytt och tittade på Bonde söker fru med varm choklad och saffran/vit choklad muffins, mums! Ja vi båda vill till Göteborg :)

Ikväll blir det rapporten som gäller. Är nu klar med faktan och skall nu göra passande överskrifter och börja skriva. Skall även börja strukturera fotnotssystemet som man nu skall lära sig. Spännande :)

Dora. Skall hämtas utanför Falköping 21 dec. Ja man kan inte annat än att längta :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow Lotta men vad roligt!!! Jag får verkligen gratulera:) Vad glad jag blev nu för eran skull! Vill verkligen följa utveckligen här på bloggen:)



PS. Jag är också en sån som packar i förväg..tycker det är rätt roligt att packa inför en resa man ser fram emot:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback