Snöyra!

Måste tala om den snöyra som förekommer här i byn och i resterande Norrland! Haha guuud så härligt! Nu fattas bara längdskidorna sedan kan man åka! Skitroligt att det kommit så mycket snö som det faktiskt gjort de kommande dagarna i början av december :) Kul säger jag!

Håller på förfullt med rapporten som handlar om att skriva och jämföra två u-länder med varandra + att jämföra med ett industriland som Sverige nu är. Papper överallt haha! Extra intresserad är man då man fick höra att högskolor/universitet lägger upp sina arbeten i ungefär rapportskrivning och nu man får lära sig från grund och botten. Fotnot hade jag aldrig hört talas om innan.. men nu så :)

På lördag blir det julhandling i Gävle. Jag och Simon gör ett sista försök att köpa de sista klapparna inför julen som faktsikt är om bara tre veckor. Oj vad tiden går! Blir troligen tåg men kanske bil om vädret skulle vara pålitligt. Smidigt med tåg men samtidigt vill vi kunna gå på ikea som ligger en bit utanför själva stan. Kanske går det en smidig statsbuss direkt dit? Det måste det väl ändå göra. Får se på lördag, orkar inte planera nå mer om det. Gävle blir det iallafall :)

Ne nu blir det läsning, om Vietnam och Elfenbenskusten!
Ha en trevlig onsdag måste man väl ändå säga :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja gu så härligt det är med all snö. Ska ta sparken och Freja nu och åka på en tur med kameran i högsta hugg :-) Vart förbannad på mig själv igår att jag inte tog med kameran då pappa och jag var i skogen. Det går buss från stan till Valbo Ikea, så kan man hoppa av alldeles utanför ikea. Men kommer ej ihåg vilket nr bussen har osv, var nått år sedan jag och mamma åkte den. Men de kan ni ju fråga på stationen. Ha en mysig dag i Gävle avis hihi. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback