Freitag

Nu har Simon precis cyklat till jobbet, och det snöar ute. Roligt att det snöat så mycket som det gjort! Bilen är insnöad igen. Haha!

Ikväll blir det middag och idolfinal med Maria och hennes vän och f.d. skolkamrat Lotta :) Lasagne tror jag det skulle bli ikväll, nam nam! Skall bli kul och trevligt :) Annars idag händer inte mycket. Lagade mig lite lunch förut faktiskt. Potatis med falukorv och brunabönor som är smaskens hihi. Sitter och pluggar nu och emellan varven kommer jag på mig själv sitta och läsa på olika "skaffa hund" sidor och försöker ta in alla tips som finns för att man skall vara så förberedd som man kan när lilla Dora väl kommer hit :) Skall också anmäla till valpkurs vilket finns här i närheten. Dessutom har Maria hund och hon är perfekt att fråga och har många bra tips! Känns tryggt :)

Ja nu är nästan alla julklappar klara dessutom. Har frågat Simon länge vad han önskar sig och nu äntligen besvarade han och kom på något (ursäkta min dåliga fantasi) så jag gick och köpte det han sa :) Men egentligen, det kan inte bli bättre? Då är man säker på att det är något han vill ha.

Nu åter till pluggandet!


Kommentarer
Postat av: Mia

haha ja nu var du lite före igen :-) imorrn får du äta lussebulle och se lucia :-) kanske jag och freja dyker upp kl 06 imorrnbitti som lucior hahaha! ja vad kul det ska bli ikväll :-) ses snart!

Postat av: Morbror Micke

Hej! Man blir så glad av att läsa din blogg. Har nog aldrig träffat någon mer positiv människa... tom när bilen är insnöad du är helt underbar

2008-12-12 @ 21:45:39
Postat av: Lotta

Tack morbror Micke, du är underbar! :) Tack tack! Glad man blir :)

2008-12-13 @ 00:18:46
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback