Vietnam vs Elfenbenskusten

Tisdag eftermiddag och plugg står på schemat! Satt en stund ute i köket nyss och blev precis klar med faktan om Elfenbenskusten. Efter en paus vid datorn blir det till att sätta igång och läsa om Vietnam. Skall bli intressant eftersom jag länge varit intresserad av att åka dit någon gång :)

Trevligt var det att ha lite sällskap här av Maria och Freja. Dessutom provade vi att ha Freja här utan matte ett tag för att se om hon inte blev alltför orolig, men det gick jättebra! Mellan söndag och måndag får man vara lite taxvakt då Maria åker till vår huvudstad :) Skall bli så roligt då man är så djurkär!

Gosh snart måste man börja packa också. Alltid roligt att packa ner men inte lika roligt att packa upp dock. haha! Och nu måste jag centrera mig till ett bärbart antal väskor. En stor resväska, dataväska och en handväska, mer kan jag ju inte bära med mig själv. Måste se till att välja kläder noggrant nu och inte ta med massa onödigt. Ja det är man expert på :) "den kan ju vara bra att ta med sig ifall man gör det och den till det", och så vidare ni vet...

Nu är min paus slut, åter till pluggandet och Vietnam!


Kommentarer
Postat av: Mia

Kolla min blogg nu, du får gärna svara på utmaningen :-) Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback